Od 24 grudnia do 10 stycznia (oczywiście 2022 roku) jesteśmy na przerwie świątecznej - na zebranie sił po bardzo pracowitym roku, odpoczynek i spędzenie czasu z najbliższymi.
Co to oznacza?
Sklep firmowy - wszelkie zamówienia złożone w tym czasie zostaną spakowane i wysłane dopiero po naszym powrocie do pracy. Jeśli chcecie otrzymać swoje zamówienia jeszcze przed Świętami to koniecznie złóżcie je jak najszybciej. Do czwartku (23 grudnia) pracujemy, ale nie gwarantujemy, że paczki zostaną dostarczone przed weekendem świątecznym (przy szale zakupowym przewoźnicy często zaliczają opóźnienia). Dlatego im szybciej złożycie swoje zamówienie, tym szybciej zostanie ono spakowane i wysłane do Was.
Reklamacje - wszelkie reklamacje przesłane do nas w tym czasie zostaną rozpatrzone dopiero po naszym powrocie do pracy. Jeśli już wiecie, że macie do nas sprawę reklamacyjną - prosimy o jak najszybszą wiadomość. Nasze reklamacje wysyłane są za pośrednictwem dystrybutora, który również przewiduje przerwę świąteczną.
Inne sprawy, wiadomości e-mail i na facebooku - na wszystkie przesłane do nas wiadomości w tym czasie odpowiemy dopiero po naszym powrocie do pracy.
Tymczasem do czwartku 23 grudnia pozostajemy do Waszej dyspozycji ?.