W dniu dzisiejszym otrzymaliśmy potwierdzenie, że wszystkie błędnie wydrukowane karty do Innowacji zostaną wymienione (w całym nakładzie).
Gdy ponownie ruszy sprzedaż, egzemplarze będą już posiadały podmienione wszystkie talie kart.
Osoby, które już zakupiły grę i mają nieczytelne karty będą proszone o zgłoszenie się do uzgodnionych z Wydawnictwem puntków w celu wymiany pełnych talii kart na nowe. Prosimy więc o kontakt wszystkie osoby, które już otrzymały grę. W zgłoszeniach prosimy umieścić poniższe informacje:
1. W tytule prosimy o wpisanie: Innowacje - wymiana kart.
2. W treści emaila prosimy o podanie:
- imienia i nazwiska
- numeru telefonu kontaktowego
- miejsca zakupu gry
- jeśli był to sklep stacjonarny: informacji, czy wymiana kart może nastąpić w tym samym miejscu
O konkretej dacie wymiany kart informować będziemy na naszej stronie oraz na Facebooku.
Mamy nadzieję, że tego typu problem już się więcej nie przytrafi.