Innowacje
Autor: Carl Chudyk
Liczba graczy: | 2 -4 |
Minimalny wiek: | 12 |
Czas rozgrywki: | 60 min |
Kategoria: | Gra taktyczna |
Opracowanie graficzne: | Cyril van der Haegen, Swal i Robin Olausson |
To jest gra podstawowa
Jeśli znasz już dobrze grę podstawową, możesz urozmaicić rozgrywkę dodając do niejOpis
Poprowadź swoją cywilizację do świetności: od prehistorii do ery cyfryzacji! Dokonuj przełomowych odkryć i wynalazków, aby twoja cywilizacja zdobyła przewagę i przyćmiła swym blaskiem inne.
Taktyka, oportunizm i żądza dominacji są kluczem do zwycięstwa!
Innowacje to karciana gra taktyczna, w której stajesz się przywódcą cywilizacji. Twoim zadaniem jest rozwijanie swojej cywilizacji poprzez pozyskiwanie innowacji reprezentujących podstawowe odkrycia związane z dziesięcioma epokami naszej historii.
Karty innowacji podzielone są na pięć grup kolorystycznych, co przekłada się na zwiększenie liczby opcji w grze oraz możliwość produkcji zasobów zwiększających siłę twojego ataku i obrony.
Podczas gry będziesz zbierać te karty w swojej strefi e w postaci stosów (każdy
kolor osobno). Maksymalnie możesz więc posiadać pięć stosów (patrz str. 7).
Na każdej karcie zapisany jest co najmniej jeden dogmat, który wskazuje ideologię twojej cywilizacji w danym momencie.
Zawartość pudełka:
- 4 plansze gracza / skrót zasad.
- 105 kart innowacji (21 w każdym kolorze).
- 5 kart dziedzin.
- 1 instrukcja.