Azul: Witraże Sintry
Autor: Michael Kiesling

Liczba graczy: | 2 - 4 |
Minimalny wiek: | 8 |
Czas rozgrywki: | 35 - 45 min |
Kategoria: | Gra logiczna |
Opracowanie graficzne: | Chris Quilliams |
To jest gra podstawowa
Nie opublikowaliśmy do niej żadnych rozszerzeń.Opis
Witrażyści z całego świata - witajcie w Sintrze i jej pałacach!
Sprawdźmy, kto stworzy najładniejsze, zapierające dech w piersiach witraże do pałacowych okien.
Po ukończeniu prac przy układaniu mozaik w pałacu w Évorze, król Portugalii Manuel I postanowił zlecić najlepszym światowym witrażystom przyozdobienie okien królewskiego pałacu w Sintrze. Jesteś witrażystą i właśnie teraz nadeszła twoja życiowa okazja, aby zademonstrować królowi i krajowi swoje doskonałe umiejętności. Czy uda ci się stworzyć najbardziej okazałe i najpiękniejsze witraże w całej Portugalii?
W grze Azul: Witraże Sintry będziecie pozyskiwać kolorowe tafle szkła od dostawców i tworzyć z nich witraże, którymi ozdobicie pałacowe okna. Przez 6 rund będziecie zdobywać punkty za przemyślane rozmieszczanie witraży, mając na uwadze, że drogocenny materiał jest delikatny i może się łatwo stłuc.
Zawartość pudełka:
- 9 żetonów warsztatów
- 4 plansze pałaców
- 32 plansze kwater
- 4 pionki witrażystów
- 8 znaczników
- 100 żetonów tafli szkła
- 1 plansza punktacji
- 1 znacznik gracza rozpoczynającego
- 1 „szklana wieża”
- 1 woreczek
- 1 instrukcja