Agricola: Chłopi i ich zwierzyniec - Big Box
Autor: Uwe Rosenberg
Liczba graczy: | 2 |
Minimalny wiek: | 10 |
Czas rozgrywki: | 30 min. |
Kategoria: | Gra ekonomiczna |
Opracowanie graficzne: | Klemens Franz |
To jest gra podstawowa
Wersja Big Box zawiera w sobie rozszerzenie Jeszcze więcej budynków do zwierzyńca.Opis
UWAGA! Agricola: Chłopi i ich zwierzyniec - Big Box jest samodzielną grą dla dwóch osób i nie wymaga żadnych elementów gry Agricola.
Jesteś chłopem, hodującym owce, dziki, krowy i konie. W codziennej pracy pomagają ci trzej parobkowie. W każdej rundzie wysyłasz swoich parobków na pola akcji, co pozwala im stawiać ogrodzenie wzdłuż pastwisk, budowę pomieszczeń do hodowli zwierząt i ulepszać twoje gospodarstwo.
W każdej rundzie twoi parobkowie wykonują po jednej akcji. Wszystkie możliwe do wykonania akcje zostały zilustrowane na planszy głównej. Pamiętaj, że każdą akcję możesz wykonać tylko raz w trakcie rundy. Ważne jest zaplanowanie wykonania poszczególnych akcji w odpowiednich momentach, ponieważ wysyłacie swoich parobków do pracy na przemian.
Wygra ten, kto w trakcie gry zbierze najwięcej zwierząt oraz zbuduje najbardziej wartościowe budynki.
Zawartość pudełka:
Elementy tekturowe:
- 1 plansza główna,
- 2 plansze gospodarstw (po jednej dla każdego),
- 5 rozszerzeń gospodarstwa,
- 5 żetonów Szopa (na odwrocie: Obora),
- 4 żetony podstawowych budynków specjalnych (Dom ryglowy, Składzik, Szałas oraz Zagroda z oborą),
- 54 żetony budynków specjalnych,
- 9 żetonów wielokrotności (3x 4 drewna, 1x 4 kamienie, 1x 4 trzciny, 1x 4 owce, 1x 4 dziki, 1x 4 krowy oraz 1x 4 konie),
- 1 żeton gracza rozpoczynającego.
Elementy drewniane:
- po 3 znaczniki parobków w dwóch kolorach (niebieski, czerwony),
- 26 znaczników ogrodzenia,
- 22 owce,
- 16 dzików,
- 13 krów,
- 14 koni,
- 17 znaczników drewna,
- 15 znaczników kamienia,
- 5 znaczników trzciny,
- 10 znaczników żłobów.
Dodatkowo:
- 1 notatnik (do liczenia punktów),
- 1 instrukcja.